Sunday 19 February 2012

YA ALLAH AKU MEMINTA

YA ALLAH AKU MEMINTA

Wahai Allah..aku meminta...
Dalam sepi, ku menyebut namaMu
Mengharap sinar kasihMu yang abadi
Penghapus derita menyejuk hati
Berikan aku hidayahMu ya Rabbi..

Wahai Allah..aku memohon...
Dalam sepi ini..berikan aku rindu,
Yang tertuju khas padaMu
Berikan aku cinta,yang abadi buatMu
Redhai langkah ku menuju jalanMu

Wahai Allah..aku akui....
Sesungguhnya aku menyintaiMu
Jagailah hatiku wahai Allah...
Jangan dibolak balikkan hatiku
Tetapkanlah cinta ini hanya milikMu

Dan tetapkan cintaku
Jua kasih dan sayang ini
Pada dia yang menjaga cintanya
Hanya kepadaMu wahai Allah...

Himpunkan lah kami bersama
Dalam golongan 0rang -orang yang
Engkau kasihi....wahai Allah..
Amin.......amin..amin.........
ya rabbalalamin......

Seindah Janji
18/2/2012

No comments:

Post a Comment