Sunday 19 February 2012

aku ingin menangis semahuku.. tiada siapa yang memberikan aku tisu
aku ingin menyandarkan segala lelah dihatiku.. tiada siapa yang sudi meminjamkan bahunya
aku ingin bertatih bersama saat aku terjatuh.. tiada siapa yang sudi memimpin tanganku
aku ingin berlari sejauh hatiku yang terluka.. tiada siapa yang sudi berlari beriringan denganku
aku ingin berenang dilautan kasihmu..tiada siapa yang mampu menyelamatkan aku dari kelemasan
aku ingin terbang membawa lara hati ini..tiada siapa yang sudi meminjamkan semangatnya
lalu ku bersuara ..
belajarlah mengharungi segala kelukaan itu dengan satu semangat
belajarlah menghargai apa yang aku miliki dengan kesyukuran
belajarlah segalanya
kerna allah tetap bersama ku
dalam susah dan senang
sakit dan sihatku
muda dan tuaku
kaya dan miskinku
lapang dan sempitnya
hidup ku selama ini
alhamdulillah ya alllah

18 Feb 2012

No comments:

Post a Comment