Tuesday 21 February 2012

-SAAT MENGENALMU-


‎-SAAT MENGENALMU-

semenjak mengenalmu
daku rasa satu perasaan yg amat sayu
perasaan malu nak ungkap padamu
daku mahu tp malu

semenjak mengenalmu
aku rasa sayang yg x tahu nak aku bg tahu
sayang pada kamu lebih dari nyawaku
tp aku malu nak ngaku

semenjak mengenalmu
dunia hidupku amat bermakna setiap waktu
hari-hari yang aku lalui amat menyentuh kalbu
aku takut nak bg tahu

semenjak mengenalmu
aku tahu aku perlu mengaku
apa yang ada di dalam hatiku
agar aku x kehilangan kamu..

Dan semenjak daku mengenalmu
hanya satu aku tahu aku x mampu kehilanganmu
tak mampu sendirian tanpamu
sebab daku amat menyintaimu sepenuh hatiku

hanya tuhan yang tahu
apa yang ada dalam isi hatiku
buatmu duhai kasihku...
BAKAL SUAMIKU yang akan aku cintai sepanjang hayatku...

-Ain Nurain-
19.2.2012

No comments:

Post a Comment