Tuesday 21 February 2012

♥-DIRIKU-♥

Ain Nurain
♥-DIRIKU-♥

ada masa ku berduka
ada masa ku gembira
ada masa ku menangis
ada masa ku menanti
ku berhadap suatu masa nanti
ada seorang yang mampu membuat
hatiku bahagia dan bisa tersenyum ria
dan ku berhadap aku bisa melupakan
semua kisah duka dan sedihku
aku juga berharap ada seorang
yang mahu hadir dalam hatiku
yang mahu menerima diri seadanya..
tuhan berikan aku kekuatan yang melalui
kisah duka dan gembira
dengan tenang utk mengatasi
dalam segala hal
tujukan lah jalan yang benar
agar hidup penuh dengan berkat...

1 comment:

  1. Assalamu Alaikum Warahmatullahi Wabarakatuhu.
    Bismillah.

    Aku bagaikan seperti anak kecil yang bermain ditepian pantai dan secara tidak sengaja menemukan sebuah karang yang cantik. Namun engkau berhasil merangkai karang tersebut menjadi sebuah perhiasan yang indah. Kalau tidak ada sumbagan pemikiranmu, aku bukanlah apa2. Terima kasih atas sharingx Saudaraku.

    Regard

    Karya Anak Kampung Pesisir
    (Mohammad. Asrul. Ma'gau)
    Galesong' 15:45 PM

    ReplyDelete